חשיבות של אישור משרד התמ"ת

אין יותר מרגיז מלהגיע למשרד ולמצוא פחים מלאים ושירותים לא נקיים. מכעיס יותר לגלות את זה אחרי שעובדי חברת ניקיון אמורים היו לצחצח את המקום. החוויה הזו מוכרת גם לך? אם כן, זה הרגע להחליף את השירות ולבחור בחברה בוטיקית ואיכותית – שמסורה לאינטרסים שלך וגם דואגת לעובדים שלה – אשר פועלת באישור משרד התמ"ת. הרווח (המבריק) יהיה כולו שלך. 

למה אישור משרד התמ"ת חשוב?

ראשית, חשוב לדעת שהחברה פועלת באופן חוקי. שנית, התעודה מוכיחה שלא רק נעניק לך משרד מצוחצח אלא שאנחנו גם דואגים לעובדים שלנו, כפי שמיד נפרט. כך שהמשרד שלך זוכה בעובד איכותי וקבוע, כמעט ללא החלפות, יחס אישי, שירות מצוין ואחריות כלפי הלקוח.

שנית, תעודה שמנפיק המשרד הממשלתי לחברה ומעיד על כך שהיא רשאית לספק שירותי ניקיון ויש לה תעודת קבלן. המשמעות: החברה נבדקה ונמצא שיש לה כתובת ומנהלים מוסמכים בעלי ידע בדיני עבודה. חשוב מאוד בעת בחירת חברת ניקיון לוודא שיש לה את האישור המשמעותי הזה.

תנאים סוציאליים מהיום הראשון

על מנת לוודא שהעסק שלך יקבל עובדים איכותיים שילוו אותו לאורך זמן ולא יתחלפו לאחר תקופה קצרה, חשוב לפעול מול חברה שתעניק להם רשת ביטחון כלכלית. אצלנו, העובדים מקבלים מהיום הראשון את כל התנאים הסוציאליים המגיעים להם (ביטוח לאומי, ימי מחלה, הפרשה לפנסיה וכו'). ובהתאם לכך, עובד כזה יגיע אלייך רגוע וינקה מכל הלב. התוצאות בשטח – ניקיון מעולה ויחס אישי. 

התאמת העובד עד לזיווג מושלם

אנחנו בחברת וולקן קלין בע״מ Vulcan Clean יודעים כמה זה לא נעים להחליף עובדי ניקיון לעיתים קרובות. לכן נתאים עבורך את העובד המתאים ביותר לצרכיך עד שהזיווג יהיה מושלם – ולאורך זמן. 

חשוב לדעת – בהזמנת ניקיון יסודי ראשוני ולאחר חתימת הסכם שוטף, מגיעה לך 50% הנחה.

ניקיון איכותי מתחיל ביחס אישי ובשביל זה אנחנו כאן. אז למה לחכות? נציגינו ממתינים לפנייתך!

נגישות