חברת ניקיון ואחזקה

משרדים, אולמות תצוגה, חברות ועוד זקוקים לשירותי ניקיון סדירים. במקרים מסוימים, קיימת התלבטות בין שתי אפשרויות שונות: בחירה בחברת ניקיון ואחזקה מסודרת ומאורגנת, לבין בחירה באדם פרטי המציע את שירותיו כמנקה.

ברוב המקרים, הבחירה בחברת ניקיון ואחזקה מסודרת תתגלה לאורך הזמן כבחירה הנוחה והמשתלמת ביותר, מסיבות שונות ומגוונות. מדוע? ובכן, הבה נבחן את הנושא מעט יותר מקרוב.

מקצועיות ואחריות

הבחירה בשכירת שירותיו של אדם פרטי כוללת בתוכה הימור מסוים: במידה והרגלי הניקיון ואיכות העבודה של אותו אדם גבוהים, עבודתו ככל הנראה תהיה טובה ומקצועית. אולם במקרה בו קיים שוני בין סטנדרט הניקיון של המנקה לבין הציפיות שלך, ככל הנראה יתגלעו מחלוקות בין שני הצדדים.

לעומת זאת, הבחירה בשכירת חברת ניקיון ואחזקה מאפשרת ללקוחות לקבל אחריות מלאה על איכות העבודה. במקרים בהם הלקוחות אינם מרוצים מרמת הניקיון, חברת הניקיון אחראית על תיקון העבודה ועל התאמת דגשי הניקיון לצרכים הספציפיים של הלקוחות. באופן זה, ניתן להגיע לרמת ניקיון גבוהה וטובה במהירות ולשמור עליה לאורך זמן.

התאמה מלאה

אדם העובד בניקיון באופן עצמאי – כשמו כן הוא – הוא בעצמו המנקה. כלומר, במידה ושביעות הרצון מהעבודה איננה מספקת, ומכל סיבה שהיא לא ניתן להגיע לתיאום ציפיות מלא, האפשרות היחידה היא להיפרד לשלום מהעובד, ולשכור עובד ניקיון חדש תחתיו. דבר זה איננו נעים ויוצר טרחה מסוימת לבעלי המקום.

מצד שני, הבחירה בחברת ניקיון ואחזקה מאפשרת גמישות גדולה יותר בהתאמת עובדי הניקיון למקום העבודה. בחברת ניקיון ואחזקה עובדים על פי רוב מנקים רבים, וביכולתה גם לוודא מראש כי עובדי הניקיון מבינים את המצופה מהם מצדך – מה שמאפשר ליצור להתאמה טובה יותר בין המנקה לבין מקום העבודה.

פעולה כחוק

חברת ניקיון ואחזקה מסודרת, בניגוד למנקה פרטי, מחזיקה ברישיון ניקיון רשמי מטעם משרד התמ"ת, כולל עמידה בתקני ובהדרכות בטיחות. בקצרה, רישיון זה משמעותו כי החברה מתנהלת כחוק.

נוסף על כך, חברת ניקיון ואחזקה המחזיקה ברישיון זה, דוגמת וולקן קלין, מספקת תנאים סוציאליים מלאים לעובדיה ובכך שומרת על עובדים מרוצים ומקצועיים, כמו גם מגינה עליך מפני פגיעה בחוקי ובתנאי התעסוקה.

הבחירה בוולקן קלין כחברת ניקיון ואחזקה מאפשרת לך שקט ורוגע – וחוסכת טרטור ועוגמת נפש מיותרים. למידע נוסף, ביכולתך ליצור עמנו קשר בשיחת טלפון או על ידי השארת פרטים באתר. נשמח לספק לך את כל הפרטים, לקבוע פגישה ולעמוד לרשותך.

נגישות